۱۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۱۲

امام جمعه ملایر:

مسئولین دارای تفکر لیبرالی کنار گذاشته شوند

مسئولین دارای تفکر لیبرالی کنار گذاشته شوند

همدان- امام جمعه ملایر عنوان کرد: مسئولینی که تفکر لیبرالی دارند باید کنار گذاشته شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، دسته عزاداری بسیجیان همدان شنبه در کانون بسیج جوانان با حضور بسیجیان و به همت هیأت چهارده خرداد بسیجیان شهرستان همدان برگزار شد.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری در جمع دسته عزاداری بسیجیان مردم همدان اظهار کرد: خدای متعال همان طور که برای مریم مقدس، مریم مطهر و عیسی مسیح را داد، صاحب شخصیت والامقام و به حضرت فاطمه معصومه (س) روح الله را داد.

وی ادامه داد: امام (ره)، صاحب عزم و اراده راسخ بود، آفتابی بود که طلوع کرد و به مکتب جان و روح داد و جهان اسلام و همه مسلمانان را زنده کرد.

امام جمعه ملایر افزود: انقلاب با نام روح الله در کالبد زمان همیشه زنده و جاوید است، امام تربیت یافته مکتب اسلام ناب است و احکام زلال اسلام را جاری می‌کرد.

وی گفت: شهد شیرین نظام اسلامی با رعایت دستورات آن ایجاد می‌شود، امام ثابت کرد که اسلام آمده تا دنیا را اداره کند و بر همه ادیان غلبه پیدا کند و مدیریت جهانی را به عهده گیرد.

امام جمعه ملایر تصریح کرد: امروز در مشکلات اقتصادی دنبال راه حل هستیم و اگر به دستورات امام عمل می‌شد وضعمان بهتر بود و باید پای وصیت نامه و دستورات امام نشست.

وی تاکید کرد: در صدر اسلام مسلمانان به وصیت پیغمبر عمل نکردند و ضرر کردند ما نباید این تجربه تلخ را تکرار کنیم.

حجت الاسلام برقراری گفت؛ منویات امام سرلوحه تمام کارهاست، همانطور که فرمودند مساله غذایی و کشاورزی امنیت را به دنبال دارد، همچنین در توسعه به بخش کشاورزی است و کشاورزان باید از وام‌های قرض الحسنه بهره ببرند.

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم با کمک همه دلسوزان انقلاب منویات امام را پیاده کند و کشاورزی در رأس امور قرار گیرد.

امام جمعه ملایر در ادامه تاکید کرد: استقلال کشور در گرو تأمین مواد غذایی است و امروز چوب عدم استقلال را می‌خوریم، بعضی‌ها فکر می‌کنند چون شعار آزادی و استقلال سر دادیم هزینه پرداخت می‌کنیم اما باید بدانیم ما هزینه عدم استقلال می‌دهیم.

حجت الاسلام برقراری خاطرنشان کرد: پیروان امام را در دولت قبل از صحنه خارج کردند چرا یک وزیری که ۱۶ سال خدمت می‌کند باید بیان کند به تأمین محصولات کشاورزی نیاز نداریم؟

وی افزود: چرا برخی رزق خود را از آمریکا مطالبه می‌کنند؟ رزق ما دست خداست و نباید به سمت کدخدا دست دراز کنیم.

امام جمعه ملایر در ادامه تاکید کرد: امام فرمود عشایر ذخایر مملکت است؛ چرا دل صحرا زندگی می‌کنند و احتیاج به امکاناتی ندارند اما محصولات غذایی را به وفور تولید می‌کنند.

حجت الاسلام برقراری گفت: متأسفانه عده‌ای علت اصلی تخریب منابع طبیعی را عشایر دانستند، کسانی که تفکر لیبرالی دارند باید کنار گذاشته شوند.

کد خبر 5506547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha